.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یوسفیان ملا در مجلس اعلام کرد ؛
اعتبارات میلیاردی دولت در مازندران نباید دچار سوء مدیریت شود
شمال نیوز: نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه دولت در شرایط سخت مالی ۹۹۱ میلیارد به مازندران اختصاص داد، گفت: اعتبارات میلیاردی دولت در مازندران نباید دچار سوء مدیریت شود

شمال نیوز: نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه دولت در شرایط سخت مالی ۹۹۱ میلیارد به مازندران اختصاص داد، گفت: اعتبارات میلیاردی دولت در مازندران نباید دچار سوء مدیریت شود

به گزارش شمال نیوز، عزت الله یوسفیان با اشاره به وضعیت استان مازندران و شهرستان های این استان شمالی کشور در گفتگو با کاسپین نخست با تقدیر از اهمیت رئیس جمهور به وضعیت استان مازندران، اظهار کرد: سفر های استانی رئیس جمهور مایه خیر و برکت برای استان های کشور است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور با دستی پر به لحاظ مالی و اعتباری به استان مازندران سفر کرد، افزود: متاسفانه مازندران از جمله استان هایی است که در حوزه های بهداشت، درمان، آموزشی و عمرانی وضعیت خوبی ندارد .

نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر اینکه وجود صد ها پروژه عمرانی نیمه تمام در مازندران این خلاء را شفاف بیان می کند، اضافه کرد: این پروژه های متعدد نیمه کاره در حوزه های بهداشت، درمان و عمرانی دیده می شود .

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به مشکلات مالی دولت، ابراز کرد: دولت تدبیر و امید در شرایط سخت مالی ۹۹۱ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام مازندران اختصاص داده است .

یوسفیان ملا با بیان اینکه اعتبار میلیاردی دولت نباید پشت سوء مدیریت ها بماند و این اعتبار باید به تقویت زیر ساخت ها در استان مازندران سرعت دهد، خاطرنشان کرد: نباید با سوء مدیریت ها شاهد توقف قطار فعالیت های عمرانی در این استان در نوار شمالی کشور باشیم .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.